miercuri, 5 mai 2010

Uneori...

Uneori asa imi vine sa scriu despre ceva! Imi vine sa scriu, sa ma asez la tastatura imbatranita de praf si uitata de lumina! Sa scriu, pe hartie, pe notite, pe blog, sa dau o forma gandurilor, sa dau viata ideilor, chiar daca stiu ca nu o sa le citeasca nimeni, sunt bucuros si daca reusesc sa le astern pe hartie!Uneori
Uneori imi vine sa scriu....sa ma asez intr-un colt uitat de lume, plin de armonia linistii, sa dau pixului un rol iar foii o noua nuanta...uneori vreau sa iti scriu....
Uneori imi vine sa scriu...despre orice...despre dragoste! Dar cate nu s-au spus despre dragoste, ca e minunata, ca e dulce , ca e calda, ca e nesfarsita(?!), ca e dreapta, ca e neiertatoare, ca e ...! dragostea e dragoste, daca nu o traiesti ti-e imposibil sa o intelegi...dar ce spun eu...sunt unul din milioanele de persoane care scrie si repeta aceleasi idei...ca sa stii...aceleasi ganduri , pe care si altii le-au avut...difera nuantarea si subiectivitatea!oricum...m-am nascut din dragoste, am crescut cu dragoste, am cautat dragoste, am gasit dragoste, ma hranesc cu dragoste acum sper sa nu pierd dragostea...
Uneori imi vine sa scriu...despre orice...orice gand nastrusnic parca vrea scris, orice gand pierdut, orice gand neintrerupt, orice dilema vrea convinsa, orice dor vrea stins , orice foc vrea reaprins....
Uneori...imi vine sa scriu...despre orice...sa pot scapa de dezamagiri...de idei...sa ma inteleg pe mine...
Uneori...uneori vreau sa ma schimb, sa scap de <...>, vreau sa nu mai fiu incapatanat, ma incapatanez sa nu mai fiu incapatanat, cred ca prima incapatanare e mai incapatanata decat a 2-a!te intrebi dc!? Vreau multe si nu reusesc nimic, am idei, dar nu fac nimic , vreau sa stie , dar nu reusesc, vreau sa simta, dar o dau in bara, vreau sa viseze , dar totusi...reusesc!
Uneori...as vrea sa scriu...iar scrisul meu sa prinda viata, povestile, gandurile sau personajele sa devina insufletite, iar dorintele mele sa devina realitate, visele mele sa ma ia cu ele in zbor...iar eu...sa mor usor...sa iubesc! pe-al lumii nor...
Uneori as vrea...sa am lumea mea, cu luna-n ea...sa o impart cu Ea!
Uneori ...as vrea sa scriu...

...

XXXX

Niciun comentariu: