duminică, 20 iunie 2010

"The comeback"...


Am reusit sa-mi fac in sfarsit timp sa mai scriu ceva pe blog in pauza pe care o fac dupa ce am invatat mai toata dimineata...si cu atatea lucruri noi de spus nici nu stiu cu ce sa incep....
Dar cum totusi trebuie sa incep cu ceva ma gandesc ...sa incep cu "Terminarea Liceului"...
Da ! am reusit sa termin clasa a 12-a cu mici emotii la fizica ...(cei de la Racovita ma vor intelege daca stiu despre ce profesoara de fizica vorbesc ...fara sa-i dau nume ), si uite ca s-a terminat ...am trecut si peste bachet ...care a fost poate ceva impresionant pentru majoritatea absolventilor de clasa a 12-a dar pentru mine nu pot spune ca a fost special poate pentru ca nu a fost clasa mea una dintre cele mai interesante pe parcursul banchetului ...poate si asta.....sau poate pentru ca nu prea am stat grupati toti , lucru normal la alte clase....dar la noi deja asta e obisnuinta dintr-a 9-a a fost asa si de ce s-ar schimba acum ? Exact nu ar avea motive....
Nu pot spune ca nu am petrecut clipe minunate acolo , alaturi de colegii cu care ma inteleg cel mai bine si pe care sper ca in viitor sa-i mai revad si sa mentinem cat de cat legatura...
Oricum ideea era ca as vrea sa le dau un sfat celor mai "mici" ca sa le spun asa ...si sfatul meu pentru ei sa faca intr-a 12-a ce nu au facut tot liceul impreuna cu clasa...pentru a nu trai cu regrete cum traiesc eu (nu ca ar fi regrete prea mari ) dar totusi intr-a 12-a ai multe ocazii sa te apropii de colegi odata cu incheierea ultimului an de liceu....
Pot spune ca in timpul banchetului si dupa acesta pana in ultima zi , m-am apropiat mai mult decat am facut-o in toti anii de liceu de colegii mei , nu de toti dar de o mare parte , lucru imbucurator ...si care m-a impresionat si parca as mai fi stat cateva luni la scoala doar sa fiu cu ei ...ca cine stie ce ne rezerva viitorul de acum incolo....oricum sper sa puteti invata ceva din ce am scris.....

Salutari !

Niciun comentariu: