vineri, 23 iulie 2010

Games...

Asa... chiar in momentul de fata, i-au o pauza [ nu chiar o pauza ci astept sa gaseasca oponenti ] de la un joc ( League of Legends: Clash of Fates ) ca sa scriu ceva pe blog.. hopa, a inceput jocul, revin cand termin :D... [ 13:05 ]


Gata, am terminat jocul [ 13:47 ] si probabil va intrebati de ce am scris la cat am inceput jocul si la cat l-am terminat.. vedeti imediat :D
Asa, astazi vorbim despre jocuri digitale :D cu putin regret anunt ca sunt dependent de jocurile digitale xD si motivul pentru care am scris cat a durat jocul e ca sa va dati seama cam cat timp imi ocupa chestia asta [ un joc dureaza in jur de 40-60 de minute si fac vreo 3 jocuri pe zi, deci ajung la o medie de 3 ore si jumatate ].. sa zic ca nu e mare paguba ca stau 3 ore si ceva la laptop jucandu-ma dar mai grav este ca acesta e doar unul din cele 3-4 jocuri pe care le joc aproape zilnic-saptamanal. In total imi petrec cam 5-6 ore pe zi la laptop, ceea ce e exagerat dupa parerea mea. Tot timpul imi ziceau altii ca sunt dependent si obsedat dar eu nu ii ascultam si uite ca asa sunt :)) si pariez ca sunt cel putin 50 ca mine in Vaslui, daca nu mai multi.

Care este "leacul" ? hmm.. sa nu ii zicem neaparat leac ci solutie :) solutia ar fi ori sa gasim un singur joc pe care sa il gasim si sa il jucam in prostie pana cand ne plictisim de el ori sa ne impunem un program de 2-3 ore de stat la pc zilnic si sa diminuam cu cate 10 minute in fiecare zi programul dar nici asta nu se poate [ am experimentat :)) ]

Deci care e cea mai buna rezolvare ?
Sa mor eu de stiu ce e de facut.. daca aveti idei sa imi ziceti si mie ca de asta am facut postul asta, sa mai scap de obsesia asta cu jocurile desi cred ca imi va fi foarte greu :D

Sanatate !

Niciun comentariu: