luni, 25 ianuarie 2010

"Love" partea a II-a....

Hmm da....dupa cum spuneam avand doua mari iubiri care s-au terminat ambele cu despartiri lungi si dureroase momente de tristete pe care nici cel mai bun prieten nu putea sa le alunge desi incercase de nenumarate ori...ajunsese si el sa se lase pe mana mea vazand ca nu imi poate schimba parerea , am realizat ca "de la ultima dragoste si mare dezamagire" m-am schimbat , mi-am schimbat parerea despre fete si mi-am promis ca nu o sa ma mai port frumos cu o fata pentru ca nu merita ,deoarece oricat as tine la ea si orice as face pentru ea tot ma va dezamagi la un moment dat...dar am un bun prieten ("un camarad asa cum ii place lui sa-i spun" )....."mare si urat" , (asa cum ii spune prietena sa), care e de alta parere care e de alta parere , fiindca , i se pare ca prietena lui e diferita ( "fiind cu cativa ani mai mare decat respectivul") , crede ca o sa ma schimb candva, cand voi da de cea "potrivita " pentru mine! Damn!!! , dar ce stie el, a avut mai putine fete ca mine , as putea spune ca am un oarecare avantaj avand un palmares destul de maricel in ceea ce priveste fetele (Nu ca as fi vreun Don Juan sau vreaun Fat-frumos...) doar ca am avut destule si fiecare a avut ceva de oferit si a primit in schimb de la mine ....dar sunt satul de atatea minciuni si atatea lucruri care pe moment nu'ti par foarte importante dar iti lasa o urma adanca unde in suflet care nu dispare asa usor....si care ia ani sa treci peste si cine stie daca o sa-ti revii vreodata dar asta e... o viata avem si aia trebuie traita cu sau fara fete (Eu as prefera cu fete ....) ...As vrea sa ajung la concluzia camaradului meu si sa sper ca intr-o buna zi o fata sa-mi schimbe parerea si sa ma imblanzeasca daca pot sa-i spun asa ....desi am lasat multe sa faca lucrul asta la mine si s-a terminat destul de "urat" pentru mine ...Si parca nu m-as mai risca ....dar cine stie ce o sa se intample in viitor ...Sper sa iasa bine totusi ....

Salutari !

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acest camarad al tau...care sper sa nu fie chair asa mare si urat...cred ca stie ce spune:) va veni acea pereche pentru tine cand te vei astepta mai putin. Dezamagire si suferinta fac parte din viata! As vrea sa ma poti crede ca stiu ce spun...nu sunt un camarad mare si urat, dar sunt un camarad care a suferit la fel ca tine si care acum se bucura de iubire..din nou. Va dura oare? Ma va iubi asa sincer si frumos pana la final? Ma va face sa sufar?.. prostii...tot voi suferi...si ce? Ma bucur de prezent! Zile frumoase iti doresc!

Mr. X spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mr. X spunea...

Hehe ...de fapt camaradul meu ...e destul de mare :)) ...dar urat nu :)...oricum mersi pt incurajare momentan si eu iubesc si mi se pare firesc dar nu mai iubesc cu aceeasi intensitate ca de obicei ...