marți, 20 iulie 2010

N-am idee ce titlu sa-i dau ...

Oricum as vrea sa-i continui ideea lui Sebi si sper ca nu se va supara ca i-am continuat-o , legat de lucrurile facute in timpul liber ca sa-i zic asa ...nu zic ,ca nu e ok sa iesi undeva sa bei sa te ametesti sa mai capeti tupe poate poate iti iese ceva cu cea pe care o placi desi daca te vede ametit nu e nimic sigur, si nu sugerez ca bautura nu-ti influenteaza felul de a vedea lucrurile de a le gandi, toate par realizabile, dar vreau sa va ganditi si la ceea ce o sa se intample dupa ce o sa treaca acea stare...

Oricum as vrea sa va dau asa cateva idei ,desi si eu sunt cam in pana in momentul de fata...as vrea sa va zic sa va petreceti cat mai mult timp facand ceva util poate, dar si placut in acelasi timp ,sau iesiti undeva incercati sa va distrati dar fara sa folositi bauturile alcoolice , tutunul si alte chestii care dupa cum zicea si Sebi te fac sa pari "cool"...Ideea mea e ceva de genu' : Go out and have fun !..stiu ca o sa fie greu si o sa va plictisiti enorm de tare...dar incercati sa gasiti ceva de facut si incercati sa nu intrati in monotonie pentru ca asta va da peste cap...
Sper ca v-am ajutat cat de cat sa va faceti o parere despre ce sa faceti ca sa nu va plictisiti...daca nu asta e ,dupa cum am zis si eu duc lipsa de idei dar sper sa gasesc ...

Salutari !

Niciun comentariu: