miercuri, 9 martie 2011

Another SGI (smoke generated ideea)


Deci dupa cum spune si titlul inca o idee generata de fum...vroiam sa scriu inca un post legat de o intamplare dintr-o carte care m-a impresionat de curand ...dar inainte de asta vreau sa spun ca nu scriu pe blog pentru a ma lauda ,pentru a fi smecher sau pentru a fi in trend (dupa opinia unui bun prieten de-al meu chiar nu ma e la moda)dar nu-mi pasa nu scriu asta neaparat sa citeasca altii pentru ca la 19 ani nu pot sa spun ca vai Doamne am avut o experienta de o viata si vreau sa dau lectii altora pur si simplu scriu (to blow of some mental steam) ca sa ma relaxez psihic ,nu traiesc cu speranta ca o sa citeasca multi ceea ce scriu ,sau chiar sa le placa ceea ce scriu dar scriu pentru ca asa simt si chiar ma simt mai bine dupa ce scriu...

Asa deci sa revenim ...carti ...am citit recent Winnetou toate volumele si am ramas impresionat de puterea mentala a Conducatorului Apasilor (Winnetou) desi poate e doar un personaj fictiv ...puterea lui mentala superioara m-a lasat pe ganduri un timp indelungat...Cum as reactiona eu daca as simtii ca urmeaza sa mor daca fac un anume lucru ,oare l-as mai face ? ...Raspunsul meu de acum e ...pe Naiba Nu !! De ce ? poate ca sunt un fricos dar in ultima vreme am avut ceva sperieturi care m-au facut sa ma gandesc ca totusi desi la nervi sau intr-o pasa proasta ai vrea sa mori ,nu simti asta cu adevarat si o sa-ti treaca ...viata asta merita traita asa de c***t cum e ea are si momentele ei bune care cu cat sunt mai rare cu atat iti aduc o satisfactie mai mare ...cred ca am mai avut un post acum ceva vreme pe tema asta cu viata daca merita traita ...inca am ramas la aceeasi concluzie pe care cred ca am sustinut-o si atunci (nu mai tin minte ce am zis si imi e prea lene sa caut sa vad daca e aceeasi) Viata merita traita asa cum e ea buna rea ...si daca uneori sa fii fricos inseamna sa mai apuci sa vezi un rasarit de soare ,un apus, sa simti buzele iubitei tale si/sau corpul ei fierbinte langa al tau cred ca merita sa fii un fricos cu toate ca poate o sa regreti unele chestii la care renunti de frica ,atata timp cat nu implica moartea sunt de acord ca ar trebui sa-ti sustii principiile si sa lasi frica la o parte dar din pacate ne-am nascut cu o singura viata si nu merita sa o irosim inainte sa o descoperim cu adevarat ...Cam atat am avut de spus .


Salutari !

Niciun comentariu: