vineri, 12 februarie 2010

Fetele ba iar baietii da

Despre ce e vorba.. e vorba despre un gand pe care l-am avut acum cateva zile intr-o oarecare ora la scoala. L-am impartasit catorva colegi, majoritatea au aprobat, mai putini au cascat, afirmand ca e cam subiectiva concluzia mea. Azi, la ora de filosofie, s-a ajuns la aceeasi discutie(pusa, doar, in alte cuvinte), insa fara a fi eu cel care a ridicat problema, si, vazand cum aceasta chestiune starneste interes, m-am gandit a scote iepurele din palarie.

Fiind intr-a XII-a, aflandu-ma la scoala intr-o ora care nu are legatura cu bac-ul si rotind ochii plictisit prin clasa, ma "preocupa" care si cum stau cu invatatura. Si, la un moment dat, imi sar in ochi baietii care au prietena. Ei bine, nu prea avem noi baieti cu prietena in clasa, nici fete, de altfel, prea multe(nu stam chiar bine la capitolul asta, fie ca nu vrem, fie ca nu se poate), de asta mi s-a spus de subiectivitate. Asadar, uitandu-ma la baietii care au prietena, observ ca majoritatea(hai, merge fortat un "toti") au in comun faptul ca nu prea se descurca la invatatura, fie ca nu-i duce capul, fie ca nu dau voie capului sa-i duca, chiar daca bostanul poate.

Dupa ce m-am uitat la baieti, am inceput sa am in vizor fetele care au prieten. Si, foarte interesant, fetele care au prieten nu au probleme la invatatura, de obicei. Doar daca mai sunt dezinteresate total de un obiect, pe alocuri, se mai intampla sa stea pe ace. Dar in rest nu.

Intr-un final, am tras mica mare concluzie ca "fetele ba iar baietii da" cand vine vorba de implicarea intr-o relatie, cel putin intr-o grupa redusa, adica a noastra clasa.

Acum, pot sa zic si ceva de mine? Pot? Hai ca zic. Singurele discutii cu fetele pe care le am sunt acelea cu tovarasele colege. Pentru clasa a XII-a, am adoptat o atitudine mai mult distanta fata de targul de fete, cel putin in 90% din timp. Datorita acestui fapt am ajuns intr-un punct in care pot mai usor sa spun ceva care m-ar ajuta mai degraba sa nu ma implic intr-o relatie decat inversul. Cu alte cuvinte, nu mai am fler, mi-a expirat lipiciul la gagici, mi s-a evaporat mojo, mi s-au demagnetizat magnetii, mi s-a terminat vrajeala etc.(ma rog, nu stiu daca am avut vreodata ceva din lista asta). Si, dragii mosului, astea este necesare, sa stiti, ca fetele nu vin la baieti, baietii se duc la fete mai. Doar daca esti un super-duper baiat frumos stilat versat cu portofelul gros la chiloti asortat. Nu ma regasesc in magnifica descriere.


Numa' bine.

6 comentarii:

Adina spunea...

Sper sa nu fi gresit, dar ce am inteles eu din articol este ca baietii se implica intr-o relatie, iar fetele nu. Ah.. cat de gresit! Permite-mi sa te contrazic... fetele se implica intr-o relatie si inca foarte mult, ceea ce nu pot spune si despre baieti.
Am inceput sa nu mai fiu surprinsa la unele reactii ale baietilor pentru ca ele sunt identice, dar absolut toate. Toti sunt la fel sau poate sunt eu prea oarba si nu gasesc exceptia?! in fine...
Cat despre tine, Cristi, nu voi crede niciodata ca duci lipsa de admiratoare, clar! Sau poate esti si tu orb?!

Unu' spunea...

Ai inteles bine, Adina.

"Toti sunt la fel" e un cliseu pe care l-am auzit de prea multe ori ca sa-l mai cred. S-au facut multe dezbateri pe tema asta, toate fetele au dreptate au dreptate si toti baietii au dreptate. Toate fetele sunt la fel si toti baietii sunt la fel. Pacat, insa, ca fetele nu sunt la fel ca baietii.
Tu, zicandu-mi "toti sunt la fel", pentru mine a sunat ca si cum mi-ai fi spus a o mia oara ca cerul e albastru. Dupa o mie de repetari eu mi-as baga picioarele si as dori sa cred ca cerul e verde. M-as simti mult mai bine. :)

Cat despre admiratoare, cred ca am ochelari de soare. Sincer, nu prea vad nimic. Si nu cred c-as vedea nici daca as incerca.

Adina spunea...

Dar cerul chiar este verde (daca vreau eu asta), iar prin ochelarii de soare nu poti vedea la fel de bine frumusetea culorilor! Pacat...

Unu' spunea...

Cat de mult imi displace cand se ajunge la metafore cand e vorba de lucruri serioase.

Anonim spunea...

Cris...te-ai gandit vreodata la asta:"fetele pot face concomitent mai multe lucruri...pe cand baietii nu au o atentie distributiva foarte bine dezvoltata"!Cred ca asa se explica faptul ca atunci cand baietii"dau de fete" nu prea mai au rezultate buna la invatatura...pe cand la fete...nu se observa...!Asta e...femeia e MULTITASKING..pe cand barbatii...
P.S...acum voi astia...sexul tare...sa nu ma luati la ture...ca daca cititi mai bine...intelegeti ca nu v-am injosit...ba chiar , subtil, v-am luat apararea!

Mr. X spunea...

@ urs: M8 :)) stiu ca nu ne-ai injosit da la faza cu MultiTasking ...m-ai pierdut eram pe sub birou de ras ....:D

@Cristi : am patit-o si eu cu problemele la invatatura ...Deci sunt de acord cu ce-ai scris .