luni, 1 februarie 2010

Gata

Azi s-a umplut paharul. Nu s-a intamplat nimic in legatura cu asta, ci pur si simplu s-a umplut, fiindca stateam si ma gandeam. Si, fiindca s-a umplut, o sa zic ca....

M-am saturat! M-am saturat sa fiu ala care se implica cel mai mult de obicei. M-am saturat sa fiu cel mai plin de entuziasm. M-am saturat sa depind de altii, mai bine zis, m-am saturat ca fericirea mea sa depinda de a altora, asta insemnand ca tre' sa-i fac pe altii fericiti ca sa fiu si eu fericit. M-am saturat sa ma agit, m-am saturat sa-mi fac planuri degeaba, m-am saturat sa fiu prost si sa cred in promisiunile unor oameni care fac promisiuni false. M-am saturat sa pierd timp si sa ma dedic, ca sa vad ca pana la urma e degeaba. M-am saturat sa impart cu altul, de fapt m-am saturat sa dau ceva si sa nu mai primesc inapoi, si nu neaparat sa primesc ce dau, ci orice. *Ce am scris in paragraful asta chiar mi-a zis cineva, nu e doar in mintea mea.*

M-am saturat de aia care n-au chef si care nu stiu ca "pofta vine mancand". M-am saturat si de ceilalti care se cred cei mai buni si-si baga pula-n ea modestie. M-am saturat sa vina unul la mine si sa-mi zica ca el e mare si in vana si tare. Du-te si zi-i lu' ma-ta, mai sfecla, ca pe mine nu ma intereseaza. Daca n-ai pic de modestie, n-ai pic de valoare.
In plus, m-am saturat si de oamenii pe care ii doare-n cur fix cand nu trebuie.

M-am saturat sa ard gazul degeaba pe messenger si pe cacaturile astea de retele de socializare. Imi bag picioarele in ele. Oricum cred ca am fost antisocial de la nastere, iar botezul nu m-a lepadat de pacatul asta.

Singurul lucru de care nu m-am saturat si am impresia ca o sa-mi placa din ce in ce mai mult e bucata de individualitate care a mai ramas in mine. Fericirea mea e fericirea mea. Si o sa mi-o fac singur.

Puteti sa-mi ziceti un marlaj si jumatate, doi marlani si jumatate, sau marlan fara jumatati, nu ma doare, ca sa nu zic ca ma doare undeva.

Sunt curios cine s-a saturat de mine.




Melodia nu exprima exact ceea ce simt, dar e pe aproape.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Viata merita traita! Gandeste pozitiv. Stresul face victime in ziua de azi, iar grijile pot duce chiar si la moarte (sinucidere)

Anonim spunea...

Intr-un moment de revelatie, am ajuns la concluzia ca am si eu aceeasi atitudinte, si ca si eu m-am saturat de toata mizeria asta... asta nu inseamna ca vreau sa ma sinucid...!dar cred ca prostia mea e ca : gandesc prea mult...si sa suferi de un dram de inteligenta peste nivelul mediu...e o boala grea...fiindca nu aduce nici o fericire...chiar doare sa fii constient ca esti diferit...!deci...M-am hotarat sa devin prost!

Mr. X spunea...

ok....sunt de acord cu majoritatea lucrurilor pe care le-ai scris dar cred ca le-ai scris intr-un momenent de stres...si cred ca nu ar trebui sa te schimbi ,cel putin nu radical ....e ok sa te schimbi sa fii mai sever cu tine si cu ceilalti dar nici prea sever ca dupa aia e naspa ....Parerea mea !

Unu' spunea...

@ raduta.
Nu m-am gandit niciodata sa ma sinucid din cauza asta.
Merci pentru sfat.

@urs'
Eu nu consider ca as gandi prea mult.

@Mr. X
Am inteles.