miercuri, 24 februarie 2010

La multi ani...

In ultima saptamana am avut parte numai de crize de agonie urmate de tentative reusite de a duce la bun sfarsit lenea caracteristica zodiei(taur)!In ultima saptamana nu am de fost activ deloc!Inafara de cateva mailulri pe care le-am scris, 2 felicitari, un chiul major la ora de chimie, somn la ora de mate, discutat despre iubirea parinteasca la romana, sedinta , ore intregi de incapatanare, afumat la toate ocaziile si o discutie lunga de vreo 2 ore despre oportunitati pentru tinerii de clasa a 12-a, nu am facut mai nimic demn de mentionat undeva...sau macar...sa vreau sa mentionez!
Oricum...sunt si lucruri intradevar frumoase....ca de exemplu:
Sa implinesti 20 de ani de la casatorie pe ziua de 24 februarie, adica de Dragobete!Intradevar pentru caracterele romantice e ceva intradevar foarte frumos!
Sau...mai am una...ziua ta de nastere sa fie pe 24 februarie!Si sa implinesti 18 ani! Ma gandesc doar ca entitatea cu care e impreuna persoana a carei zile de nastere e pe 24, ar trebui sa vaneze 2 iepuri deodata: ziua de nastere si ziua indragostitilor, si ar trebui sa munceasca, pt a o surprinde pe persoana de langa el, de 2 ori mai mult !nus...acum...ori ii va fi mai greu...ori le va combina si ii va fi usor:D!
Cert e ca anul acesta, pe 24 februarie, cunosc personal un cuplu ce implinesete 20 de ani de la casatorie , si care s-a bucurat si a sarbatorit (de) aniversarea anilor petrecuti sub juramantul casatoriei:"La bine si la rau"; si o persoana ce implineste importanta varsta de 18 ani...toate azi...pe 24 februarie!
La multi ani am2rora!

...

XXXX

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lenea asta.... Stiu exact cum e. Frumoasa zi 24 feb. Tu cum stai?