miercuri, 17 februarie 2010

Stres....Stres....si iarasi stres......

Deci.....e miercuri seara, in 17 Februarie ....si stau si scriu postul la care ma gandesc de cand am dat proba orala la romana....In sfarsit am trecut peste ...si nu e chestia ca as fi avut mari emotii ...(nu ca nu as fi avut deloc)...doar ca nu erau chiar asa mari ...dar dupa cum m-am nimerit sa intru a doua zi la examinare...am pierdut prima zi pe la scoala si dimineata celei de-a doua zile ca pe la ora 12 sa aflu ca de fapt eu trebuie sa intru cu pe la 3-4 dupa-amiaza....
Majoritatea colegilor deja dadusera ...si luasera majoritatea cel mai mare grad....chiar si unii la care nu ma asteptam....si stateam singur si ma gandeam.....- Ma frate , trebuie sa iei neaparat cel mai mare grad....si asta nu pentru ca ai fi tu vreun geniu nedescoperit ...dar parca nu vrei sa fii mai prejos decat altii si sa te simti mai slab in fata prietenilor tai care ar fi cu un nivel mai mare la examen, ii vezi pe ei iesind veseli de acolo....putin cam rosii in obraji dar fericiti si-i mai auzi zicand in gluma "- I-am ciuruit !", asta fiind un coleg de-al meu mai glumet ...iar tu stai si te gandesti : -Bai deja incepe sa ti se para din ce in ce mai greu parca o greutate iti apasa pe piept te gandesti la consecinte iti imaginezi cum ar fi daca nu ai lua...cu ce-ar influenta asta prietenia sau una alta....
Si stai acolo asteptand mai spui o gluma una alta sa scapi de stres...si cand dai sa termini gluma vezi iesind o persoana din sala si te auzi strigat ...si tot sangele parca iti paraseste corpul ....Ajungi acolo intrii citesti subiectul ....de 2-3 ori chiar...incepi sa-ti dai raspunsurile si ....nu esti neaparat sigur pe ce-ai scris ...ca parca ar fi asa ...parca nu ....
Iti iei inima in dinti ....si te duci...prezinti ce-ai de prezentat si te rogi sa fi nimerit....iti spune ca ai luat si iesi de acolo cu inca o piatra luata de pe umeri....Si cand te gandesti ca mai ai inca vreo 3 pana la scris la Bac....
Cam asta a fost parerea mea despre Oralul la romana . Sper sa va placa....



Salutari !

7 comentarii:

Anonim spunea...

Emotii de liceean... Pana la urma ai luat calificativul experimentat? nu?:) Bafta in continuare la urmatoarele probe si nu uita sa fi doar tu insuti.

Mr. X spunea...

Da am luat ...dar crede-ma a fost ciudat ...si mersi bafta si tie la invatat , e bine sa te apuci cat mai din timp :)) nu ca mine...in ultimu' an si nici atunci prea mult... :D

Adinutza spunea...

Nu ati mai scris de ceva timp..pacat!scrieti pe gustul multora:)

Anonim spunea...

@ Adinutza !multumim Adinutza, parerea ta ne incurajeaza, cel putin pe mine!Adevarul e ca nu prea mai avem timp. Noi, "X-sii" care scriem aici suntem elevi de liceu, in clasa a 12a, si ne cam f**e bacu'n c*r acum...!Si, personal, pe langa "scuza" asta, mai e ceva: blogul asta a fost facut sa fie stiut doar pentru cativa , uneori nu as vrea ca oricine (cel putin din anturajul meu) sa stie gandurile mele;si cum cred ca cineva ce nu vroiam sa stie de blogul asta a dat cu ochii pe el, nu prea mai pot scrie , ma simt "urmarit"!Dar oricum, revenim cat de curand!multumim ca ne incurajezi...parerea ta conteaza pentru noi!

XXXX

Adinutza spunea...

anyway...eu trag cu ochiul la voi cam in fiecare zi sa aflu in ce stare mai sunteti sau ce ganduri mai aveti! cine te-ar urmari nu cred ca ar avea rabdare sa taca din gura si sa nu iti spuna;)) Curaj si scrieti fara frica!

Anonim spunea...

@ Adinutza! Chiar ne urmaresti in fiecare zi?!;)) , ma uimesti:D! ;)) de atata timp de cand nu scriem nimic?! ;)) cum verifici starea?!Si....app...nu stiu de ce crezi ca e vba de "tacut din gura"!

Adinutza spunea...

Da nu mi-e greu sa accesez blogul in fiecare seara putin:) imi face placere! daca cineva ar descoperi ca scrii de ceva timp pe un blog(si,culmea, iti scrii si gandurile!) cred ca nu s-ar putea abtine sa nu iti spuna ca "te-a gasit" si ca ori se bucura pentru tine ori se supara pe tine ca nu i-ai zis! Eu astept posturile voastre faine!Spor pentru voi "cei 4 X";)