duminică, 31 ianuarie 2010

A-ti prevesti trecutul...

NU stii niciodata cum , cineva , candva, undeva...cineva iti poate face o analiza la sange a trecutului tau si sa spuna: "dezamagitor...puteai sa faci altfel...nu te-ai gandit ca poate ma vei intalni undeva in viitor!?"...nu stiu cum as reactiona la intrabarea asta...dar cred ca as spune:"si ce vroiai sa fac!?...sa nu iubesc?! sa nu ma las dus de val!?...sa nu traiesc?!...sa nu mint...?!sa nu urasc..?!...sa nu exclud...sa nu respir?! sa nu gandesc...gandindu-ma ca te voi intalni pe tine si ca nu iti va conveni ceva!?ce pana mea vroiai sa fac!??!?!?!?!"probabil as fi foarte revoltat...
Problema opun din ambele perspective : si a intrebarii si a raspunsului!
De felul meu sunt o persoana analitica in ceea ce ma priveste, de la idee la fapta, de la gand la cuvant, de la opinie la impresie...de la reactie la senzatie...si ma roade gandul ca am putut gandi intrebarea asta; cum poti u sa judeci trecutul unui om impunandu-i ca nu trebuia sa faca asa fiindca ar fi trebuit sa stie ca va intalni unul ca tine!? Am fost foarte dezamagit de mine dupa ce mi-a trecut intrebarea asta prin cap...
Stau si ma gandesc ..ce dracu as avea de povestit daca nu as trai fiecare clipa intens!?Cine as fi fost daca nu as fi luat-o de la capat de atatea ori!?ce sunt eu , inafara rezultatul acestor clipe traite pana la ardere!?Unde ar fi dus orizonturile mele daca n-as fi ales sa vad ca lumea e mare, viata e surprinzatoare si ca singurul lucru important este “SA VREI”, sa vrei sa tot!?!?!
Adori oamenii cu povesti, oamenii care au ceva de spus...ceva deosebit decat banalul:"sa vezi la ce ora m-am culcat aseara!;sa vezi cum i-am tras-o frate!;"samd...Adori oamenii care trec prin ochii mintii si ai inimii ceea ce traiesc...nu trec ca voda prin loboda...adori oamenii cu care ai ce vorbi, care au facut tot felul de lucruri, care vor sa faca, care au ceva diferit de spus...
Cei care nu isi accepta trecutul , sunt plini de remuscari si incapabili de a trece mai departe...
“Fiecare dintre noi a fost dragostea vietii cuiva”. Ce daca ai iubit, ai urat, ai dezamagit, ai iertat, ai plans, ai suferit, ai tras la greu singur...toate astea te fac sa existi, te fac sa simti ca ai trait...ca esti diferit...
Accept o viata plina de amintiri in pofida uneia in care n-am facut nimic.
Inca un motiv sa nu gandesti...traieste clipa...daca o fi sa gandesti...gandeste dupa...fiindca ai sa ratezi momentul...

...


XXXX

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa inteleg ca ai judecat pe cineva dupa trecutul pe care il are?