joi, 21 ianuarie 2010

Hmm da cate ceva despre:......."Love"...

....Salutari in primul rand eu sunt Gabi si postand pentru prima data pe un blog m-am gandit sa incep cu o chestie care ma "toaca" ca sa-i zic asa de vreo cativa ani....da....e vorba despre "Dragoste" o chestie care pare asa simpla la inceput si care-ti face viata sa para mult mai usoara si care apoi cand te pierzi in involburarea sa ,esti terminat (e vb despre mine aici nu vorbesc despre oamenii normali ,ci doar la mine fac referinta)....
- Deci dupa cum spuneam chestia cu dragostea in cazul meu venita pe nepregatite , m-a luat prin surprindere...m-am aruncat fara sa ma gandesc la consecinte si acum mi-a mai ramas doar sa ma gandesc la tot ce a fost la lucrurile facute si desigur acele despartiri dureroase de-a lungul vremii....tot ce mai am de facut e o paralela intre cum mi-am trait acei ani si cum as fi putut sa-i traiesc si desi pot spune ca ar fi fost mai bine fara.....nu neg , ca a fost placut tot ce a fost chiar daca s-a terminat urat (pt mine, ma recunosc ca find vinovat dar intr-o foarte mica parte ) si nu stiu la ce concluzie sa ajung s-a meritat nu s-a meritat.... As tinde sa zic , ca s-a meritat ....dar simtind o nesiguranta caracteristica ....
(daca v-a placut ce-am scris lasati un post si va mai impartasesc din viata mea cate ceva ...)

Salutari !

3 comentarii:

Adina spunea...

In singuratate, orice forma pare ca respira, orice piatra cu anumite configuratii ciudate are ochi. De aceea oamenii singuri lovesc ca sa nu se indragosteasca de pietre sau de statui...

Em spunea...

Zâmbeşte că s-a întâmplat, nu plânge că s-a terminat, zicea cineva. :)

Anonim spunea...

life is too short to wake up in the morning with regrets;)
so love the people who treat u right,forget about the ones who don't:|.and belive that everything happens for a reason!
if u get a chance...take it,if it change your life...let iT;).

viata e prea scurta...nu regreata k te'ai indragostit:D...
se merita s traim toate clipele l maxim,chiar s knd suferim:D

[parerea mea]