miercuri, 27 ianuarie 2010

Planificarile....


Vorbeam astazi pe mess cu cel mai bun prieten al meu ( Unu' , in caz de va intrebati cine e ...) si ajunsesem la o discutie de genul : - Mosule uite vine o tipa la vara in Vaslui si as iesi cu ea ....Chiar mi-ar placea sa ies cu ea la un suc ceva.... la care el imi raspunde :
- E naspa sa-ti faci planuri pe termen lung, ca de obicei le faci degeaba la care eu ii raspund ca era doar o idee nimic serios nici un plan.....dar el spune pai ai de gand sa iesi cu ea nu ? .....eu ii raspund ca da ....pai asta inseamna ca planuiesiti sa iesi cu ea...si pe aici s-a terminat discutia cu planuitul si adevarul e ca cel putin in cazul meu ...nu tot timpul dar uneori ( de fapt mai tot timpul ) ,daca imi fac planuri cu mult timp inainte nu prea reusesc sa le duc la capat si daca se intampla cumva sa le duc la capat pana la urma...nu ma simt asa de implinit de ceea ce am facut...spre exemplu iesitul undeva cu prietenii la iarba verde sa zicem , pai in cazul meu trebuie anuntat cu o saptamana inainte si vorbit alea alea....hotarat chestii ce se ia de mancare de baut si ajung in ultima zi foarte confuz in legatura cu tot , pentru ca in afara de vorbit nimeni nu a facut nimic si ma trezesc asa deoadata ca la ora aia trebuia sa fim plecati si noi abia ne intalnim sa luam cele necesare ...e cam aiurea si mi s-a intamplat de muuulte ori ...Eh oricum ...multe planuri s-au dus peste cap si din cauza interventiilor de ultim moment ...atunci cand te chinui sa-ti iasa totul perfect si esti pregatit sa iesi pe usa complet satisfacut sa faci ce mai ai tu nevoie ...si te auzi strigat.....si in urmatoarele 2-3 minute esti anuntat cu parere de rau ca trebuie sa te duci sa iei paine ,sa plimbi cainele sau orice alta treaba care te impiedica sa devii punctual si de aici rezultand esecul intregii planificari...deci ce rost mai are sa fii punctual si sa-ti planifici tot...pai are intr-un fel ca nu intotdeauna se zareste vreo persoana care sa te opreasca ...dar se intampla sa se gaseasca uneori asa ca totul trebuie facut asa fel incat sa-ti planifici ceva intr-un viitor apropiat dar sa fii atent si la variabile ....
Cam atat am avut de spus despre planificari ....

Salutari

Un comentariu:

Unu' spunea...

:)

Astfel, morala e: sa se planifice lucrurile mari si importante, alea mici(aparent mici, de fapt sunt imense), cu prietenii, se gusta cel mai bine cand se hotaraste pe moment sa se faca ceva.
Dar, dar, la cum ne intelegem noi cu pretenii nostri, e nevoie de planificare, din pacate..