sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Sa vorbim despre Wow .....


Ok vreau sa incep discutia asta cu faptul ca sunt intr-o oarecare masura obsedat de jocul asta ...adica nu obsedat in sensul in care nu mananc nu beau nimic pana nu fac un level doua sau alte chestii de genu...doar ca am pierdut multe chestii faine prin neprezentare (fiind ocupat cu wow ....) hmm da pentru cei care nu stiu wow (World of Warcraft ) este un MMORPG ...adica joc online cu o raspandire foarte larga....Ce m-a atras la jocul asta a fost libertatea totala pe care ti-o confera si in unele momente din viata asta e cel mai important ;ucru.
Dar Datorita obsesiei pentru acest joc pot spune din proprie experienta si din auzite ...ca multi oameni s-au (stricat) ca sa-i zic asa , adica au renuntat la locul de munca , nu mai petrec asa mult timp cu familia cu prietenii....desi socializezi cu persoane pe care nu le cunosti lucru care te face sa nu mai ai nevoie de prieteni la un moment dat o sa realizezi ca nu e chiar asa importanta treaba asta cu wow si ca e ok sa joci dar cu o oarecare precautie cu vedere la orele de joc...pentru ca in wow timpul zboara foarte repede (stiu din proprie experienta ) ....
In plus sa va dau un exemplu concret ...cu cateva zile in urma jucam wow pana dimineata si de la 8 aveam ore....ajungeam mort de somn la scoala si fara chef de viata....dar cum ajungeam acasa ...aveam chef de wow sa ma destind....Dar de ce sa ma destind ???? pentru ca starea pe care o aveam era tot datorita jocului...si uite asa iti strica programul si alte chestii....
Cand iesi afara te apuci de povestit ce si cum ai facut , pe cine ai mai omorat ce level mai ai...si ceilalti prieteni o sa se uite la tine ca si cum ai vorbi alta limba...si asta nu e bine deloc !!!
-Oricum sa nu credeti ca am ceva cu jocul asta doar v-am zis parerea mea si vreau sa va mentionez ca inca mai joc ....Dar incetul cu incetul mai raresc timpul pe server....

Sper sa va placa ce-am scris si sa trageti cateva foloase din intamplarea mea cu jocul asta ...

Salutari

2 comentarii:

Unu' spunea...

"O sa uite la tine ca si cum ai vorbi alta limba!"
Tru,tru...
+

Anonim spunea...

Am observat cum e, efectele wow-ului. Eu nu am jucat si nici ca ma apuc pt, ca nu ma tenteaza, dar varul meu e putin cam obsedat de acest MMO-RPG de joc. Ai dreptate cu aceste articol. Poate sa-ti distruga viata un amarat de joc video.