miercuri, 27 ianuarie 2010

Timpu'

De vreo patru zile ma gandesc a scrie treaba asta, asa ca era si timpul. Insa, in tot timpul asta de patru zile, n-am mai rumegat subiectul, dimpotriva, am mai pierdut din idei. Oricum, sa-i dau drumul sa vedem ce iese..

Dupa timp ne ghidam toti vietile, e important si bine sa ai timp, la fel de important dar nu atat de bine e sa nu ai timp. Esti criticat mereu daca nu ajungi la timp, si critici si tu, la randul tau, pe cel ce nu ajunge la timp. Esti certat daca nu faci ceva la timpul lui, dar mai sunt si aia care zic:"mai bine mai tarziu decat niciodata". Este bine sa stii sa-ti organizezi timpul, pentru ca o sa te simti implinit daca ti-ai facut un plan in functie de timp si l-ai respectat. Te simti cu capul in nori cand ai pierdut notiunea timpului - toate-ti merg prost, de obicei. Iti amintesti perfect o intamplare de acum cinci ani, de parca ar fi fost ieri si te gandesti cum ca: "ce repede zboara timpul"; iti dai seama ca imbatranesti. Dai o lucrare de control, nu o termini la timp, si iei noua. Imi pare rau, dar ti-a tras-o timpul. Tu poti sa i-o tragi? Ghinion. Poate dupa ce mai trece o bucata de timp, vei putea.

Vrei sa-ti faci timp pentru ceva in plus, dar poti? Si daca poti, cum iti faci timpul ala? De unde il scoti, din ce il faci? Tot din timp. Intinzi timpul, tragi de timp. Chiar dormi mai putin timp. Eu asa fac.

Vrei sa dai timpul inapoi? Haha. Nu poti. Si pentru ce sa dai timpul inapoi? Ca sa schimbi ceva in trecutul tau? Daca ai face asta, n-ai mai fi in prezent cum esti acum ca sa-ti savurezi schimbarea facuta. Nici n-ai mai putea sa faci diferenta intre prezentul normal si cel schimbat. Nu te-ar multumi cu nimic pentru ca n-ai mai sti ca ai facut o schimbare si o duci mai bine decat in alt prezent. (?!)

Timpul inseamna bani? Se poate cumpara, imprumuta timp? Sau, intr-un anumit timp se poate face sau pierde o anumita suma de bani. Doar asa.

Cat timp a trecut de cand scriu baliverne? Cam douazeci de minute. Am pierdut timpul? Nu, pentru ca mi-am facut timp ca sa scriu despre timp. Dar, in ciuda acestui fapt, sunt certat cu timpul. Vreau sa i-o trag.

Numa' bine.

Un comentariu:

Mr. X spunea...

Cu totii avem o problema cu timpul asta ...




P.s. (Si eu vreau sa i-o trag !)