joi, 21 ianuarie 2010

Vise.. doar vise

Acum vreo patru nopti, am avut un vis ciudat, dar destul de bine "regizat". Am visat o reclama anti-fumat, ca sa fiu mai exact, cu mai multe secvente, iar tranzitiile intre secvente erau ca niste flash-uri. Ce tin cel mai bine minte din respectiva "reclama" e ca la un moment dat era un om cu jumatate de fata normala si cu jumatate de fata cazuta, in sensul ca ii atarnau bucati de piele. Avea in jumatatea de gura corespondenta jumatatatii de fata cazuta(ce de jumatati..), o jumatate de tigara taiata pe lungime si un pachet de tigari in mana.

Iar acum trei notpti, am avut tot un vis "tematic", tot despre tigari. De data asta jucam chiar eu in "spot". Aveam un revolver in mana, cu un singur glont in el si jucam ruleta ruseasca cu un pachet de tigari, adica incercam sa impusc pachetul de tigari. Dar, de fiecare data cand roteam butoiasul(rezervorul/incarcatorul), nu cadea acel singur glont pe teava, drept urmare nu puteam sa impusc nenorocitul de pachet - tin minte sa fi incercat de multe ori.

Ce am dedus eu din ultimul vis e ca a renunta la fumat nu e ceva ce trebuie lasat in voia sortii, ci e o hotarare pe care trebuie sa o iei singur si sa te tii de ea.

Am incercat de multe ori sa ma las, dar fumez in continuare fiindca tot exista ocazii sa fumez. Singura solutie sigura pentru fumat e sa raman in casa o bucata buna de timp si sa nu mai intalnesc cu prietenii. Da' nu prea se poate dom'le... Imi trebuie ambitie. De fapt noua ne trebuie ambitie! (aviz amatorilor)

...

Numa' bine.

Niciun comentariu: